Klienci nie wracają po wizytach? Jak zaktywizować swoich klientów by wracali do Ciebie z powrotem

0
1570

Często zdarza się tak, że klienci po wizycie nie wracają do salonu. Powstają wtedy pytania i wątpliwości, czy aby na pewno usługa była wykonana dokładnie tak, jak tego chciał klient? Tworząc sobie podobne pytania i dopuszczając, aby się one samoistnie pojawiały, można dojść do przeróżnych wniosków. Należy samodzielnie dokonać analizy pracy salonu i jakości wykonywanej usługi. Okaże się wtedy, że jakość nie jest tu czynnikiem decydującym o tym, dlaczego klienci nie wracają ponownie do salonu. W  takim razie należy szukać przyczyny i sprawić aby klienci nie topnieli jak śnieg. Artykuł ten postara się znaleźć możliwe przyczyny takiego stanu rzeczy i spróbować je rozwiązać.

Dlaczego klienci nie wracają?

Jeżeli poziomowi wykonywanych usług nie można niczego zarzucić, zazwyczaj należy zwrócić uwagę na sposób działania salonu i tam doszukiwać się przyczyn. Niektóre salony już dają odpowiedzi na podobne pytania, a można poczytać o tym na http://www.humosfera.pl/jak-zarzadzac-systemem-pracy-w-salonie-kosmetycznym/. Dość nagminnie zdarza się, że za ten stan rzeczy odpowiedzialne jest zarządzaniem samym salonem. Z pewnością wyda się to dziwne, ale w dużej mierze to, czy nawet zadowolony z usługi klient wróci znów do tego samego salonu, zależy od jego polityki wewnętrznej. Na tę politykę ma wpływ:

  • kultura osobista pracowników,
  • szybkość pracy pracowników,
  • troska o dobro klienta, polecanie mu właściwych rozwiązań,
  • komunikacja pomiędzy pracownikami,
  • brak problemów salonu mogących wpłynąć na obsługę klienta
  • prosta i szybka możliwość rezerwacji wizyty w dogodnym terminie,
  • przejrzysta oferta salonu.

Tutaj należy się doszukiwać odpowiedzi na pytanie, dlaczego klient ni chce powrócić do salonu kolejny raz. Czy jest jakiś sposób, aby zaradzić ucieczce klientów? Istnieje taka alternatywa, a jest nią właściwe zarządzanie salonem i ustalaniem dogodnych dla klienta terminarzy, które będą elastyczne i zawsze w razie wyniknięcia nieprzewidzianych sytuacji, dadzą możliwość elastycznego wprowadzenia zmian przez samego klienta.

Oprogramowanie do ustalania pracy z klientem

Dochodząc do wniosków, że problem tkwi w zarządzaniu salonem i niemożności dopasowania się do oczekiwań klienta, wymyślono oprogramowanie do ustalania wizyt i nie tylko. Jeżeli zależy Ci na Twoim salonie, skorzystaj z terminarza dla salonu kosmetycznego, który w bardzo przystępny sposób umożliwi klientowi ustalenie terminu wizyty i jej wszelkich szczegółów, a także udostępni wiele informacji o salonie, jego pracownikach i wszystkich aspektach, które potwierdzą zaufanie u klienta. W taki sposób żaden z nich już nie pozostanie bez opieki i możliwości dobrania odpowiedniego mu terminu, w jakim może liczyć na fachową obsługę. Właśnie w terminach jest ukryte źródło problemu, a dynamicznie dostosowując się do klienta, można sprawić, że nie odejdzie on do innego salonu, gdyż właśnie ten spełni jego wszelkie oczekiwania.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here