Akceptuję
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej  szczegółów w naszej „Polityce Prywatności”.
Aldona Orman świątecznie
ANTKOWIAK WALENTYNKOWO
Karl Lagerfeld
PROJEKTANTKI SUKCESU W ROLI GŁÓWNEJ
Artur Gotz w roli głownej
Karolina Motylewska by Piotr Ciepał
The Stylist Agnieszka Bereś
IZABELA TROJANOWSKA „NA SKOS”
Jedyne takie Apartamenty Ambasada
TOMASZ DOLSKI: TO JEST TO
Paryski szyk
Kony w roli głównej
Agnieszka Mrozińska: Nie kocha się dla zalet
Mia Stilo by Agnieszka Bonisławska
Stylizacje modowe
Felietony KAROLINY NOWAKOWSKIEJ
KULINARNE LIVE SHOW Z SZYMONEM CZERWIŃSKIM
Sesja Kasi Paskudy zakończona sukcesem
Sylwia nowak i jej Ukradnij
Warszawski sen
Eliza Gwiazda w PAP Life
Czy most może zakochać się w rzece?
Agnieszka i jej AGNES WUYAM
Modowe stylizacje
Niemożliwe nie istnieje
Pokazy mody i eventy

Kocham to, co robię!

Dodano: 2014-06-06 Autor: Marzena Lipowska

Tagi: wywiad z Brygidą Dremo, właścicielka w Akademii Urody Brigitte, wizażystka – kosmetolog i szkoleniowiec, Akademia Urody Brigitte, kobieta biznesu Brygida Dremo, Marzena Lipowska w rozmowie z Brygidą Dremo


Wywiad z Brygidą Dremo, właścicielką, wizażystką – kosmetolog i szkoleniowcem w Akademii Urody Brigitte.



Brygida Dremo, właścicielka, wizażystka – kosmetolog i szkoleniowiec w Akademii Urody Brigitte.

Marcin Zalech ODM Studio




BRYGIDA TO NASZ WYBÓR JAKO KOBIETA BIZNESU.


Rozmawia: Marzena Lipowska



Marzena Lipowska: Brygido, misją Akademii Urody Brigitte, której jesteś właścicielką są szkolenia i warsztaty wizażu, jak i modelingu, przeplatane z usługami z dziedziny kosmetologii. Jak można rozumieć usługi z dziedziny kosmetologii dla niewtajemniczonych?

Brygida Dremo: Oferta Akademii jest szeroka, a misję bardziej bym określiła: „Uszczęśliwianie kobiet poprawą ich samopoczucia poprzez upiększanie wyglądu zewnętrznego”. Usługi, szkolenia, bank twarzy, reklama i sprzedaż kosmetyków to szeroka oferta, jednak wszystko tworzy spójną całość. Współpracując z fotografami, grafikami i choreografami wspólnie realizujemy projekt Akademii.

Marzena Lipowska: Opowiedz proszę więcej o usługach z dziedziny kosmetologii.

Brygida Dremo: Usługi z dziedziny kosmetologii, które znajdują się w mojej ofercie to zabiegi, przynoszące zadowalające efekty tj. frakcyjne mikronakłuwanie skóry. Mam tu na myśli sterylny zabieg odmładzający, poprawiający kondycję skóry, likwidujący blizny czy też spłycający zmarszczki. Należy wspomnieć o medycynie estetycznej. Współpracuję z lekarzami, dzięki czemu moje klientki i klienci mogą spełniać swoje ukryte marzenia, sięgając po bardziej inwazyjne zabiegi upiększające. Do usług zaliczyć należy opalanie natryskowe. Wspomnę, że jest to 15- minutowy zabieg, poprawiający koloryt skóry z natychmiastowym efektem. Nie mogę nie wspomnieć o makijażach na każdą okazję. Zawsze dojeżdżam na zlecenie we wskazane miejsce. Jeśli chodzi o stylizację ślubną i codzienną, dobieram fasony oraz styl odzieży do sylwetki.

Marzena Lipowska: A jak wygląda kwestia szkoleń „Magia Makijażu”?

Brygida Dremo: Szkolenia „Magia Makijażu” skierowane są do firm lub prywatnych osób. Mam na myśli kobiety, ale również i mężczyzn. Przekazuję wiedzę, która przydaje się w życiu. Można poszerzyć horyzonty na temat doboru makijażu na co dzień i do pracy, na temat stroju, dopasowanego do sylwetki i okazji oraz w kwestii analizy kolorystycznej, czyli odpowiednio dopasowanego koloru do typu urody. Miałam również przyjemność szkolić grupy, przygotowujące się do rozmów kwalifikacyjnych oraz różnych zawodów. Dodatkowo organizuję szkolenia modelingu, współpracując z choreografką. Kursantki uczą się chodzenia na wysokich obcasach czy też technik autoprezentacji. Prowadzę również szkolenia produktowe, a zazwyczaj odbiorcami są firmy kosmetyczne.

Marzena Lipowska:
Interesuje mnie bardzo kwestia Banku Twarzy.

Brygida Dremo: Bank Twarzy to ciekawy projekt, spełniający marzenia. Poprzez castingi zgłaszają się do nas młode osoby, chcące pracować w charakterze hostess i modelek. W Banku Twarzy znajdują się zdjęcia dziewcząt i chłopców, którzy angażowani są do rozmaitych projektów. Mamy spore portfolio zdjęciowe i filmowe z pokazów mody, reklam i eventów.

Marzena Lipowska: Brygido, co jest kluczem do perfekcyjnego wizażu?

Brygida Dremo: Wizaż to makijaż profesjonalny, podkreślający czyjąś urodę lub tuszujący jej braki. Wizaż to również kreowanie wizerunku i stylizacja ubiorem. Kluczem do perfekcyjnego wizażu jest odnalezienie odpowiedniego stylu, w którym będziemy czuć się komfortowo. Jest to także odnalezienie odpowiednich barw, dodających uroku, proporcji i fasonów, które podkreślą korzystnie sylwetkę oraz makijażu, który nie tworzy maski, a podkreśla walory urody. Wizaż to również dobór fryzury, dobrze dopasowanej do kształtu twarzy. Świadomość swojego stylu i dopasowanie do swojego typu urody, odpowiedniej palety barw oraz dbanie o ciało i skórę to droga do perfekcyjnego wyglądu.

Marzena Lipowska:
Brygido, jak odpowiednio dbać o swoją skórę i jak dobrać kosmetyki kolorowe i pielęgnacyjne do swojej urody? Odpowiedź na to pytanie wbrew pozorom wydaje się być skomplikowana.

Brygida Dremo: Moje klientki często pytają mnie, jak zatrzymać młodość i opóźnić efekty starzenia. Wiele czynników ma wpływ na to, jak wyglądamy. Jest to między innymi sposób odżywiania, ruch, sport, jakość życia, sen, geny. Umiejętność doboru kosmetyków pielęgnacyjnych i kolorowych to temat, który omawiam na szkoleniach. Wystarczy spojrzeć na skórę, dłonie, paznokcie i włosy, aby ocenić, czy ich właściciel umiejętnie dobiera kosmetyki kolorowe i pielęgnacyjne. Nie wystarczy sam makijaż, bo nawet najdroższe kosmetyki nie zatuszują wad, które pojawiają się na skórze. Należy zacząć od odpowiednio dopasowanych kosmetyków pielęgnacyjnych, które dobieramy przede wszystkim do wieku, rodzaju i potrzeb skóry. Pielęgnacja zaczyna się już w wieku niemowlęcym. (śmiech) Skóra już od pierwszych chwil życia potrzebuje ochrony i odpowiedniego nawilżenia. Na rynku jest mnóstwo kosmetyków pielęgnacyjnych, które mają liczne oznaczenia, opisy i według mnie należy dokładnie czytać etykiety, aby odpowiednio dobrać kosmetyki do swojego rodzaju skóry. Sugerowanie się marką i zapewnieniami reklamowymi to najgorszy sposób doboru kosmetyków. Warto korzystać z profesjonalnych zabiegów kosmetycznych, których na rynku jest mnóstwo, aby cieszyć się ładną i młoda skórą. Kosmetyki kolorowe dobiera się do typu urody. Jest to pojęcie analizy kolorystycznej. A także do rodzaju skóry, rodzaju makijażu i okazji. Najważniejsze, by makijaż nie był maską, ale żeby podkreślał walory twarzy i dodawał uroku. To bardzo szeroka wiedza, więc zapraszam na szkolenia.

Marzena Lipowska:
Twoja Akademia Urody Brigitte przeprowadza również castingi nowych twarzy hostess, modelek i modeli. Czy myślałaś o podjęciu współpracy ze znanymi osobami, których nazwiska są marką? Mam na myśli nie tylko celebrytów, ale znanych aktorów, dziennikarzy, wokalistów?

Brygida Dremo:
Przeprowadzamy castingi, na które zapraszamy młode osoby. Mam na myśli dziewczęta i chłopców, chcących pracować w charakterze modelek, modeli, hostess i hostów. Zamysłem Akademii jest spełnianie marzeń i umożliwienie wykonywania przyjemnej pracy. Akademia jest młodą firmą, więc potrzebuję silnego port folio, nad którym na co dzień pracuję. Myślę, że na współpracę ze znanymi osobami jest jeszcze za wcześnie, ale czas szybko ucieka i o tym warto pamiętać. Akademia prężnie się rozwija, a ten pomysł jest świetny, więc na pewno będę chciała go zrealizować.

Marzena Lipowska: Zapewne sama nazwa Akademia Urody Brigitte ma ścisły związek z Twoim nietuzinkowym imieniem: Brygida. Swoją drogą nosisz bardzo oryginalne i ładne imię.

Brygida Dremo: Dziękuję. Bardzo lubię swoje imię. Urodziłam się 1 lutego w dzień swoich imienin i można powiedzieć, że to los wybrał mi to imię. Moja babcia według starej tradycji w dzień narodzin zerknęła w kalendarz i wybrała mi to imię. W związku z tym, że jest oryginalne i łatwe do zapamiętania, postanowiłam identyfikować moją firmę z moim imieniem. Nazwa firmy Akademia - bo nauczam, Urody - bo to branża beauty, Brigitte - wiadomo z sentymentu. (śmiech) Mam nadzieję, że nazwa firmy się podoba.

Marzena Lipowska:
„Gdy już zainwestowaliśmy w nasz własny biznes i pozwoliliśmy na upłynięcie czasu, jesteśmy gotowi na dodanie magicznego retuszu – największego sekretu bogatych. Sekretu, który pozwala bogatym wyprzedzić całą resztę. Nagrodę, która czeka na końcu drogi za to, że poświęciliśmy czas na pilnowanie swojego interesu.” – czy zgodzisz się ze słowami Roberta Kiyosaki, autora książki „Bogaty ojciec. Biedny ojciec”? Czy Ty sama jesteś na etapie zbierania plonów i nagród w rozwoju firmy, czy wciąż na etapie inwestowania i ciężkiej pracy, pełnej wytrwałości, pasji i determinacji?

Brygida Dremo: Tak, jak już wspominałam, firma 1 lipca obchodzi pierwszą rocznicę. Na początku moja praca była wieczną promocją. Prezentowałam Akademię na wielu wydarzeniach i eventach Olsztyna. Pierwsze pół roku z wielką determinacją raczej inwestując, niż zarabiając promowałam swoją firmę. Dziś mogę powiedzieć, że było warto, ponieważ dość szybko pojawił się oddźwięk i duże zainteresowanie klientów. Do tych sukcesów przyczyniły się osoby, z którymi ściśle współpracuję i współtworzę projekt Akademii. Mam tutaj na myśli mojego kolegę, Marcina Zalech wraz z żoną Joanną ODM Studio, zaangażowane dziewczyny z Banku Twarzy, wsparcie przyjaciół i ich przysłowiową „reklamę szeptaną”. Jestem przekonana, że jeśli tempo rozwoju będzie tak dynamiczne, to drugą rocznicę będziemy świętować z wielką pompą. Z tego miejsca serdecznie dziękuję wszystkim osobom, które wspierają mnie przy tworzeniu Akademii.

Marzena Lipowska:
Miałam okazję poznać Cię na jednym ze szkoleń FM Group w Olsztynie kilka miesięcy temu, gdzie gościem specjalnym był Leszek Wojda, Diamentowa Orchidea FM Group. Podczas swojej prezentacji okazałaś się być pełną pozytywnej energii, niezwykle rozmowną i nie mającą dosyć odpowiedzi na pytania profesjonalistką w swoim fachu. Brygido, czy zdajesz sobie sprawę z faktu, że jesteś kobietą biznesu, kobietą sukcesu?

Brygida Dremo: Dziękuję Ci za takie określenie. To tak dumnie brzmi. (śmiech) Rezygnując z pracy w korporacji i decydując się na własny biznes wiedziałam, że przede mną odpowiedzialna i ciężka praca. Zrealizowałam plan, jaki założyłam, że praca ma być przyjemnością i tym, co kocham. Moim skrytym marzeniem jest stanąć przed lustrem i prosto w oczy powiedzieć sobie, że jestem kobietą sukcesu. Sama jeszcze tak o sobie nie myślę, ale miło mi, że Ty tak sądzisz. Energia i pozytywne nastawienie do ludzi to moja natura. Wychodzę z założenia, że życie mam jedno, więc wolę przeżyć je, okazując życzliwość i radość. Fakt, że wszystko świetnie połączyłam z zawodem jest moim sukcesem, a chęć dzielenia się wiedzą - ogromną przyjemnością. Dodatkowo uśmiech moich zadowolonych klientek i klientów niezastąpionym widokiem.

Marzena Lipowska: Czym jest dla Ciebie sukces w biznesie?

Brygida Dremo:
Sukcesem w biznesie według mnie jest praca, która przynosi radość, spełnienie i satysfakcję. Praca, która pozwala realizować wszystkie marzenia poprzez płynność finansową, spokój o rodzinę i ich przyszłość.

Marzena Lipowska: Co w najbliższych planach Akademii Urody Brigitte i Twoich, Brygido?

Brygida Dremo: Najbliższe plany Akademii to nowe castingi, szkolenia i ciągły rozwój firmy w kierunku innowacyjnej reklamy, a także podpisywanie nowych umów, pozyskiwanie klientów i stała współpraca ze znaną firmą kosmetyczną, aczkolwiek w tej chwili to tajemnica. Tworzymy również nowoczesną stronę internetową, opisującą dokładnie każdy szczebel firmy wraz z kosmetycznym sklepem internetowym.

Marzena Lipowska: A Twoje prywatne plany?

Brygida Dremo:
Najbliższe prywatne plany są związane z wyjazdem do Francji na ślub mojej przyjaciółki. Oczywiście w tym wyjątkowym dniu również będę malować i przygotowywać parę młodą i ich gości, ale praca jest moim życiem, więc czy prywatnie, czy zawodowo, mogę żartobliwie powiedzieć, że nigdy nie jestem w pracy. (śmiech)

Marzena Lipowska:
Brygido, zaprośmy wszystkich do współpracy z Tobą i Akademią Urody Brigitte!

Brygida Dremo:
Tak. To świetny pomysł. Zapraszam do odwiedzania Facebooka Akademii Urody Brigitte oraz do kontaktu mailowego i telefonicznego.

Marzena Lipowska:
Dziękuję za wspaniałą rozmowę, świetną współpracę i życzę Ci wielu sukcesów na najlepszej drodze, na której właśnie jesteś.

Brygida Dremo:
Dziękuję i pozdrawiam wszystkich czytelników Media Elite.




Brygida Dremo, właścicielka, wizażystka – kosmetolog i szkoleniowiec w Akademii Urody Brigitte w klipach:







Pokaz twórczości Barbary Cały - Olsztyn 2013 Backstage ODM Studio

Pokaz twórczości olsztyńskiej artystki Barbary Cały. W pokazie brały udział między innymi modelki z Akademii Urody Brigitte.





Backstage - opalanie natryskowe metodą SunFX Akademia Urody Brigitte - ODM Studio

Video przedstawia przebieg opalania natryskowego z widocznym natychmiastowym efektem.



Metamorfoza Rominy, zwyciężczyni Castingu - Backstage

Backstage z sesji fotograficznej, którą wygrała jedna z uczestniczek castingu. Romina w Akademii jest już prawie rok.

Źródło klipów: YouTube
Produkcja - M. Zalech ODM Studio

NASI PARTNERZY: